Kas gali pateikti informaciją apie galimus pažeidimus?
Pasitikėjimo linija yra visiems fiziniams ar juridiniams asmenims atviras kanalas: tiek esamiems ar buvusiems „EPSO-G“ ir kitų grupės bendrovių darbuotojams, buvusiems bei potencialiems tiekėjams, rangovams ar bendruomenėms.
Informaciją visuomet turite galimybę pranešti anonimiškai.
Kur kreiptis, jei svarstote teikti arba esate pateikęs informaciją apie pažeidimą?
Jei svarstote teikti arba jau pateikėte informaciją apie pažeidimą, galite kreiptis konsultacijų:
Į Prevencijos skyriaus atsakingus darbuotojus: Prevencijos skyriaus vadovą el. paštu T.Alekna@ambergrid.lt, atitikties vadovę el. paštu J.Norkeviciene@ambergrid.lt.
Apie kokius galimus pažeidimus kviečiame pranešti?
Kas atsakingas už Jūsų pateiktos informacijos įvertinimą bei tolimesnį nagrinėjimą?
Pranešimuose pateiktą informaciją vertina Prevencijos skyriaus darbuotojai, o, esant poreikiui, pasitelkiami kiti ekspertai.
Kokie veiksmai atliekami gavus informaciją?
Patvirtinimas apie gavimą. Gavę Jūsų pranešimą užregistruosime ir ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo jo gavimo patvirtinsime Jums apie informacijos gavimą.
N.B.! Jūsų pateikta informacija ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo gavimo be Jūsų sutikimo gali būti persiųsta kompetentingai institucijai ir apie tai pranešant Jums, jei nustatysime, kad:
Pirminis vertinimas. Ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo patvirtinimo atliks pirminį Jūsų pateiktos informacijos vertinimą bei priims vieną iš šių sprendimų:
Informavimas apie tolimesnius veiksmus. Ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo patvirtinimo apie pranešimą gavimo dienos Jūs būsite informuotas:
Informavimas apie tyrimo rezultatus. Baigus nagrinėti pateiktą patvirtinus atlikto vidinio tyrimo išvadas ir rekomendacijas, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, Jūs būsite raštu informuotas apie:
(i) nagrinėjimo rezultatus ir priimtą sprendimą (nustačius pažeidimo padarymo faktą, informuojama apie pažeidimą padariusiems asmenims taikytą atsakomybę);
(ii) veiksmus, kurių buvo imtasi ar planuojama imtis, kad pažeidimas ateityje nepasikartotų;
(iii) priimto sprendimo apskundimo tvarką, jei toks sprendimas gali būti skundžiamas.
Ši informacija teikiama tik tokia apimtimi, kiek tai neprieštarauja kitiems teisės aktams, reglamentuojantiems duomenų ir informacijos apsaugą.
Kiek laiko gali užtrukti išsamus mano pateiktos informacijos išnagrinėjimas?
Priėmus sprendimą, gautos informacijos pagrindu atlikti vidinį tyrimą, jis atliekamas per įmanomai trumpiausią laiką, tačiau ne ilgiau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių.
Tačiau, atsižvelgiant vidinio tyrimo sudėtingumą, jo metu paaiškėjusias papildomas aplinkybes bei kitas objektyvias priežastis, gali būti priimtas sprendimas tyrimą pratęstas ne ilgesniam kaip papildomų 30 kalendorinių dienų terminui tiek kartų, kiek egzistuoja objektyvios aplinkybės.
Kaip mes įsipareigojame užtikrinti Jūsų pateiktos informacijos konfidencialumą?
Visa Jūsų pateikta informacija, įskaitant Jūsų tapatybę bei kontaktinius duomenis, priskiriama Bendrovės konfidencialiai informacijai, jei informacija nėra vieša.
Mes įsipareigojame užtikrinti, kad Jūsų pateikta informacija, įskaitant Jūsų tapatybę bei kontaktinius duomenis bei pateiktus papildomus dokumentus, būtų saugoma ir tvarkoma įgyvendinant organizacines, technines ir programines priemones, kurios užtikrintų pateiktos informacijos apsaugą nuo neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, atsitiktinio praradimo, neteisėtos tiesioginės ir netiesioginės prieigos prie jos ar kitokio neteisto tvarkymo.
Tačiau:
Mūsų gauti ir išnagrinėti pranešimai
2022 m. „Amber Grid“ gautų ir išnagrinėtų pranešimų statistika: gauta 10 pranešimų. Pranešimai nesusiję su korupcinės veiklos apraiškomis.